" :/

سه‌شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 03:47

چند هفته ست دوباره قرصامو نمی خورم، نه این که نخوام ولی عوارض قرصا اذیتم می کنه! دکترم هم ظاهرا خیلی بی اهمیته به همه چی! هزاااااار بار بهش گفتم من نمی تونم شبا آروم بخوابم کابوس می بینم، اونم نه درحد معمول خیلی زیاد و خیلی وحشتناک اما انگار اصلا گوش نمی داد تا این که این دفعه آخری که رفتم پیشش وقتی برای هزار و یکیمین بار گفتم نمی تونم خوب بخوابم گفت: ( عهههه! یعنی کابوس می بینی؟! پس من باید داروهاتو تغییر بدم! ) یعنی انگار تازه حالا فهمیده بود باید گوش بده!

بعدم اصلا هیچ کمکی نمی کنه بهم، هیچ اطلاعات دقیقی بهم نمی ده، مبهم حرف می زنه. هر بار هم سوالایی می پرسه که یک میلیون بار پرسیده: شده بی دلیل احساس غم کنی؟! شده بی دلیل احساس شاد بودن و پر انرژی بودن داشته باشی؟! زود عصبی می شی؟! و یه عالم سوال تکراری دیگه!

یعنی واقعا دلم می خواد از دستش سرمو بکوبم تو دیوار!

باید دکترمو عوض کنم!

یکی از عوارض ترک قرصا افسردگیه! نتیجه ش می شه چی؟! مثلا یکی از هزاران نتایجش این که اونقدر ذهنم تو گذشته ها کنکاش می کنه تا بتونه یه موضوع غمناک برا حسرت خوردن و زار زدن گیر بیاره و نذاره مث آدم بکپم! 


نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.